Bebeğimin hareketletini üç gün çok iyi hissedersem 5 gün çok az hissediyorum bu normal mi ? Üç gün çok iyiydik her uzanmama tekme atıyordu ama bugün otururken çok içerden belli belirsiz hissediyorum o kadar uzanınca da bir şey yok. Pozisyonunda mı kaynaklı anlamadım ama hareket hissetmemeye başlayınca da 4 5 gün aynı geçiyor yani 4 gün aynı pozisyonda kalcak halide yok ben anlamadım bu durumu 🙄 bir de şunu fark ettim yüz üstü yattığım gün hareketleri daha az hissediyorum yüz üstğ yatmakla ilgisi olabilir mi? Aklımda bir sürü soru var kapalı kutuda resmen bebişler ☺️