Cigdem_Konak Merhaba arkadaşlar 20.haftamdayım şişkinliğim çok artı ellerim çok uyuşuyor normal mi bu 3 gündür de sancım oluyor :/
Nihanozturk Cigdem_Konak benim 36dan sonra bu el problemim basladı 39oldum bikac gündür cok artmıs durumda hep uyusuk ellerim gücsüz ve şiş 🤦🏻♀️ Doktorunuza söylemenizde fayda var bana 36da magnezyum vermisti
AyeglGzkaraKarabulut Cigdem_Konak bende de şişkinlik var ama miğdemden nefes alamıyorum su içsem 22+6 dayım dr sordum hamilesin bebek büyüdükçe tüm organlara baskı yapar dedi normal dedi magnezyumunu al decavit vermiştir dr uyuşma ondan oluyor ihmal etme yani
Cigdem_Konak Peki teşekkür ederim tuzdan olabılecegını söylediler tuzu kestim bol su içiyorum ama çok şiş ayagım elim yüzüm falan sorarım ben
Biricikkkkk Biraz erken başlamış gibi..ama bol su ve bol yürüyüş yapılması gerekiyor kan dolaşımın hızlanmadığı için ayaklarda özellikle şişlik olabiliyor ilaç takviyesi olarak magnezyum kullanıyorum . Allah yardımcın olsun.