Haticeyakup Annem hep der ki pıt pıt atiyo gibiyse kız icinde yılan gibi geziniyor sa erkek sizce doğrumu kizlar :)
Minikasya Haticeyakup Kese fasulye gibiyse erkek, yuvarlak yada ovalse kız. Göbek yayıksa çok büyümüyorsa kız. Daha ilk aylardan çıkıyor öne doğru çıkıyorsa sivriyse erkek. Bunlarda var😁
Haticeyakup Rabiskooo 21 +6 hala bi kiz bi erkek diyorlar anlamadım:) haftaya detaylıca insallah öğrenilemeyen sağlıkla gelsinde
1ErkekkAnnesii Haticeyakup benim pıt pıt da atıyordu yılan gibi süzülüyordu ve oğlum oldu 🌸 bununla ilgili çok şey var tabi hiçbiri tıpda geçerli değil 😂
Haticeyakup Bende hep pıt pıt diye hissediyorum ama doktor en son kız dedi bir hafta önceki doktorda erkek dedi :)
Msd26 Haticeyakup benim 25 bitti hala pıt pıt hiç kayma şeklimde hissetmedim bazı arkadaslar suda balık kayar gibi diyor aöa o his hiç olmadı erken haftalarda bile pıt pıttı simdi tekmeleride pıt pıt:) cinsiyeti erkek ama :)
Mry1054 20+3 teyim benim de pıt pıt atıyor artık hatta güçlü atımlar.. Benim de kızım olacak nasipse 🥰
Buketkucuk Haticeyakup ben o tür hurafelere inanmıyorum ama zaten ilk hareketlerini genelde pıt pıt şekilde hissedersiniz, ileri ki haftalar da yılan gibi gezinir benim bildiğim çoğu hamile de ve bende de öyle olmuştu🙏🏼🌸