Asrinbaby 1 pijama takımı aldım ben lohusasepeti.com kapıda ödrme, yedek alt götüreceğim birde. Gecelik kullanamıyorum ben o yüzden hiç almayı düşünmüyorum. Terlik olarakta şu an ayaklarım şiş olduğu için bir çift terlik aldım yazlık onu götüreceğim normalde kullandığım birşey değil terlik o yüzden başka almayı düşünmüyorum:)