Gizem957 protein antibiyotikle gecer bide şöyle bir durum var şuan bu gebeligimde yaşiyorum bi ara benim proteinim vardi tek kullanmaklik ilac verdi gecti ama idrar enfeksiyonum gecmedi niye gecmedi cunku bu gebelikte tansiyon sorunu yasiyorum gene birsey hastaligi dedi unuttum o yuzden idrar enfeksiyonunuz gecmeyebilir dedi ama bunun tedavisi var ama cok geç kalinirsa ani nöbetler g gecirebilecegimi söyledi bunun tedaviside tansiyon ilaci kullanmakmiş guya ne kadar dogru onu da bilmiyoeum kafama takikdida siz neyin tedavisi yok dediniz hangi durum.?