Cqdm0606 Benimde tam 34.haftada ortaya çıkmıştı ama bende hiçbir belirti yoktu gayet kendimi iyi hissediyordum doktoruma gidince ölçtüğünde yüksek çıkıyordu tabi doktorumda hemen ilaç verdi idrarımda protein kaçağı yoktu . Eğer yükseklirse erken doğum dedi bende çok korkmuştum çok şükür 39.haftaya kadar bekledim ilacımı kullandım oğlumu kucağıma aldım.🤲🏽 Sakın stres yapma canım ben çok gerilmiştim bu tansyion durumuna ama hiç gerek yokmuş sadece hergün mutlaka tansiyonunu ölçmelisin tuzdan kaç bide bol su iç inşallah hayırlısıyla kucağına alırsın.🤲🏽