Sevillayy gebelikte tüy dökücü krem kullanmamalısınız. Tüy dökücü kremler normalde dahi cilt kanserine yol açabildiği için zararlı, uzmanlar tarafından asla önerilmiyor. Hamilelikte asla kullanmamalısınız. Bazı kremler bile içerisinde paraben veya benzeri zararlı madde bulunduğundan asla kullanılmazken tüy dökücü asla önerilmiyor. Traş makinesi kullanabilirsiniz bende aynını yapıyorum ama krem asla kullanmayın.