FasulyeK benimde 30 hafta btti bu hafta kalcadan sürekli batmalar yasadım halada gecmedi magnezyum kullanıyorm doktorum gcmesse fızık tedavı doktoruna gorunebılcegmı soyledi eskıler yel girmesi diyolar bazı hamılelere olurmus oyle sancı gibi degıl ama yürüyüsüm bile degıstı topallıyorum biraz