Esma77 Merhaba sevgili anneler, hamilelikte bebeğinde böbrek genişlemesi yasayan oldu mu. Nasıl bir yol izlediniz Benim kız bebeğim olacak ve her iki böbreğinde 7 mm genişleme var. Bu tek basına down sendromu için yeterli bir sebep mdir
minnikanne Esma77 banada dediler ama sol böbreğinde var diye önemli değil her bebekte olabiliyor sonra düzeliyor dedi down sendromu belirtisi olduğunu bilmiyordum
Gizemceylan Esma77 tek başına sebep değil diye biliyorum yanında farklı bulgular olması gerekir baya doktor videosu izlemiştim ❤️
aynuray16 Esma77 hayır değil. Down sendromunun en büyük belirtisi kalpte ve özellikle bağırsaklarda parlaklık görünmesi…. oğlum down sendromlu bundan dolayı biliyorum.
Esma77 aynuray16 Rabbim masum meleğinizi size bağıslasın💗. Çok zor bir süreç hamilelik her an acaba ona bir sey olur mu diye endişe ile geciyor.
Suzii-90 Esma77 hayir canim benim bebegimde erkek benimkinde de vardi 4 hafta da normale döndü tuzu kes canim ben tuzu kestim normale döndü birde bol bol dua şifayı veren Rabbım size de sifa versin
Esma77 Suzii-90 tuzlu yiyorum acıkcası peki tuzlu yemekle ilgisi var mıdır sahiden bebeğin böbreklerini etkiler mi eğer öyleyse seve seve keserim 🌸 Suzii-90
Suzii-90 Esma77 bana da bi arkadas söyledi burda hem yürüyüş yapmış hem tuzu kesmiş ben riskli olduğum için yürüyüş yapamadım ama tuzu kestim ekmegimi falan tuzsuz ekmek yedim cok şükür geçti insallah gecer seninki de benim kalpte ekojen odak da vardi yani parlaklik o da geçti cok şükür zaten hem perinatolog hemde kendi doktorum geçebilen şeyler demişti
Cellist61 Esma77 cnm tuzla alakası yok ben gram tuz ağzıma sürmem benim bebektede var maalesef. Fakat doktor geçer dedi. her gebelikte olabilen bir şeymiş. Genelde hamilelik süresinde normale dönende oluyormuş yada doğumdan sonra da düzelen oluyormuş. Geneli iyileşiyormuş. Çünkü bana onu yeme şunu yeme asla demedi yada herhangi bir yemeğe bağlamadı bu durumu.
Suzii-90 Rabiskooo başka bisey yapmadim canim sadece tuzu kestim çünkü cok fazla tuzlu yiyordum tansiyonum düşüyordu tuz yiyordum burda arkadas söyleyince denedim düzeldi cok şükür ama doktorum onu yap bunu yeme falan demedi tuz böbreklerin düşmanı zaten belki gerçekten faydası olmuştur belki denk gelmiştir bilmiyorum canim
Esma77 Cellist61 Bana da bir açıklama yapmadı doktorum insallah gecer canım senin bebeğin kız mı erkek mi genişleme ne kadar ve kacıncı haftadasın💗
Suzii-90 Cellist61 bana da demedi doktorum takip edicez ilerde duzelir dedi belki denk geldi bilmiyorum ben cok tuzlu yediğim için faydası olduğunu düşündüm açıkçası çünkü böbreklere zarari da fazla tuzun
Beyzan Esma77 benim arkadaşımin bebeğinde vardı tek böbrek milimini hatırlamıyorum ama Dr doğuma kadar bakacağız dedi bir kaç sefer perinetolog baktı ama çok şükür doğuma az bir zaman kala büyüyen böbrek durdu diğeri yetişti ona inşallah sizinki de öyle olur sağlıkla gelsin inşallah 😍
Dilan1998 Esma77 bende böyle olmuştu ama 1 böbrekte sadece oda sol doktor erkek bebeklerde sık rasladığımız bi durum ilerleyen haftalarda düzelir biz gene takip edelim demişti şuan 27 haftalık oldum düzeldiğini bi büyüklük olmadığını o haftalarda olabilecek ve gecebilecek bi dönem dedi şuan ikimizde iyiyiz çok şükür