Sevgili Annelerim 17. Haftam dayım dün cinsiyet öğrendim kadın doğum uzmanımda büyük ultrasoncu doktorda cinsiyet %100 kız dedi hatta bacak arasının boş olduğu ultrason fotoğrafını da aldım kız dedi kalbimden geçende zaten kızdı ama yanılma çok olup diyerek moralimi bozuyorlar sağlıklı olmasından ziyade cinsiyet çokta önemli değil ama yine de hamilelik hormonlarından dolayı gerildim mümkün mü yanlış olması