Deletedmom71 Kızlar 14+4 haftalık gebeyim. Yani 13 haftamda tamamen kesilmişti 1 haftadır çok rahattım dün afedersiniz ilk kez yine çıkardım. Ama öyle böyle değil boğazım acıdı artık. Hani bitmişti yine başladı dedim sinir oldum bide. Tiroid hapı kullanıyorum mecburiyetten, balık yağı, d vitamini, demir takviyesi yani doktorda bisürü şey verdi bunlarda midemi bulandırıyor tabi ama bulantıları kusmaları bitip bu haftalarda yeniden başlayan oldu mu? Ne Zaman bitecek artıkkk 😭😭😭
Unzile35 Deletedmom71 18. Haftama bugün girdim 13. Haftadan sonra ara ara kusmaya devam ettim kiminde sürebiliyormuş enfeksiyonda olabilir ama bende idrar yolu enfeksiyonu çıktı geçen hafta ilaç kullandım şimdi rahatladı bulantım inş senin de geçer
Deletedmom71 Unzile35 ben daha yeni idrar testi yaptırdım temiz çıktı onunla ilgili bir durum değilde. Anlayamadım yani inşallah geçer ya neden yeniden başladı çözemedim gerçekten bıktım artık 😄