Lylts Kızlar soğuk algınlığı belirtileri ile hastaneye gittim Crp 22 çıktı 10 haftalık gebeyim Covıt testi yaptılar ama sonuç henüz çıkmadı çok gerginim ne yapacağımı bilemiyorum of var mı yaşayan bi yardımcı olur musunuz gripte de Crp yüksek çıkar mı ya
Okyanusymn Lylts tabiki cıkar hatta tuhaf ama hıcbıseyim yok masalllahh, benım gebe kaldıgımdan beri crp degerım hep 28 30 🤷🏻♀️
Gul_meftun Lylts evet normal soğuk algınlığında crp çıkıyor bazen gebelikte sebepsiz de çıkabiliyor. İnşallah testiniz pozitif çıkmaz
Mrtmn Lylts ben varım canım ilk hamile kaldığım zaman çok kötü hasta oldum covit oldum sandım ama negatifti crp bakıldı 80 100 lerde sonra 1 gece hastanede yattım antibiyotik vs 1 hafta iğne kullandım düştü çok şükür bişey olmaz Allahın izniyle korkma
Lifebaby Lylts gebeliğimin basında benimde enfeksiyonum çok yüksekti 260cikmisti bir hafta hastanede yattım bende böbrek büyümesi vardı ama gribte yikselir mi bilmiyorum dikkatli olunması lazım bol su için
Lylts Okyanusymn bende soğuk algınlığı belirtileri vardı korona mı diye de telaş ettim baya çok şükür en azından o değilmiş
Prenses29 Çıkabilir canım vücutta en ufak enfeksiyonda bile yükseliyor o değer hatta hiç bişey olmasa bile gebelikte bebeği vücut yabancı cisim olarak görebiliyormuş enfeksiyon varmış gibi çok takılma ona☺️
Gul_meftun Lylts eğer düşmezse antibiyotikten sonra telaşlanmayın bende çok Antibiyotik kullandım düşmedi.dediğim gibi gebelikte olabiliyor
Lylts Gul_meftun doktorumu aradım 22 çok yüksek değil telaşlanma dedi antibiyotiği kullanabilirsin dedi
Lylts Mrtmn Mrtmn benimse covıt negatif çıktı soğuk algınlığı belirtilerim var gribal dedi kadın doktoru 22 çok yüksek değil ama antibiyotik başlayalım yine de dedi 500 mg yazdı içiyorum evlatlarımız Allah’a emanet bebek için endişelendim ya 10+3 olduk korktum öksürük de var ıhlamur ılık su ballı süt falan içiyorum öksürük de bitse çok rahat edeceğim de
Lylts Lifebaby doktorum gripte de yükselir enfeksiyonel dir büyük ihtimalle dedi bol su içiyorum birde 500 mg lık antibiyotik verdi içiyorum
sibuti Benimde 9 cıkmıstı ona rağmen korona, idrar falan herseye bakıldı hepsi normal cıktı. Ayrıca grip tarzı bir durumumda yoktu. Bazen hamilelikte bu değerler sebepsiz yere değişiyor dediler önemsencek bişry yok dert etmeyin ;)
Mrtmn Lylts evet insan çok korkuyor seni anlıyorum ben daha keseyi bile görmeden yaşadım ateş ve tüm kemiklerim ağrıyordu öksürük te vardı aşırı hemde meğerse zatürre olmuşum ilaç iğne zor geçti ıhlamur bal süt bunları denedim ama benim ilerlemişti iğnelere geçti işte çok şükür ama şuan 16 haftadayım bebeklerim iyi çok şükür