Güzel haftasonları herkese 🚀
Forumda bu bakteriyle ilgili bilgi çok az olduğu için hem yaşadıklarımı anlatıp az da olsa bilgi bırakabilmek hem de sizinle dertleşmeye geldim.
- Haftamda su gibi akıntı gelmişti bahsetmiştim burada da, kültür testi yapıldı hemen suyum kontrol edildi gelen su değildi kültür testinde sonuç üreaplasma çıktı maalesef. Sende varsa eşinde de vardır dedi ve eş tedavisine başladık hemen. Eşim bu bakteri için kullanılan asıl ilacı kullandı ama bana ancak hafifletici bi tedavi uygulandı. Asıl ilacı ben maalesef emzirme bitikten sonra kullanabileceğim. Şimdi 10 günlük antibiyotiğimiz bitti, 34. Haftam bitti bugün kontrolüm vardı. 3 hafta sonra hem kültür ve çatı muayenesi olacağım, ancak doktorum bu bakteriyle vajinal doğum yapamayacağımı baştan söyledi. 39. Haftada sezaryen yapabiliriz dedi bugün.
Zor bi bakteri gerçekten Allah düşmanıma vermesin her yerden bulaşabiliyor bu arada. AVM tuvaletlerindeki peçetelerden bile bulaşabiliyormuş. Hep pamuklu çamaşır pamuklu ped kullanmama rağmen hayatımda ilk defa başıma böyle bi şey geliyor, bi de gebelikte 😥 öyle işte biraz uzun oldu ama kusura bakmayın 🤍