Merhaba benim son regl başlangıcım 7 kasım buna göre şu an 15 haftalık hamile olmalıyım fakat doktorum 2 hafta geç döllenme olmuş dedi buna göre 13 haftalık olmalıydım son ultrasonumda arayı 1 hafta kapatmış dedi gelişimine göre baktılar yani 14 hafta gebeyim artık kafam karıştı bebeğimin doğumunu hesaplamak istiyorum. Ben kaç haftalık hamileyim 😂 acaba 1 hafta daha ara kapanır mı artık neyi ele almalıyım?