Bernaaa33 tabikide geçin bir gariplik seziyorsanız buraya değil doktorunuzla irtibata geçin çünkü her gebelik farklı kimisinde normal ağrıdır sizde farklı olabilir en azından içiniz rahat etsin kendim bizzat yaşadım o yüzden en ufak bişey olsaydı hemen doktorumla irtibata geçerdim