Selam arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Benim gibi olan var mı diye soru sormak istedim. Regl günüme 5 gün var fakat göğüsleri çok ağrıyor kasıklarım da ve belimde regl olmuşum ya da olacakmışım gibi bir ağrı var. Belirtiler regl den 3 hafta önce başladı. Kan testi yaptırdım negatif çıktı ama çok rahatsızım benim gibi olup sonradan gebeliği ortaya çıkan var mı?