7 ay da 2 kere hastaneye gittim kaynanam yüzünden. Hormon testi de yaptılar herşeyime baktılar herşey normal. Yumurtalıkların da normal rahimin de dedi doktorum. Herşey yolunda dedi. Kilomdna dolayı olmuyor olabilir mi dedim sanmıyorum hormonların normal dedi bende çok düşünceliyim bu konuda. Kendime dikkat ediyorum yediğime içtiğime evde egzersizler yapıyorum yürüyüş yapıyorum her gün. Çok canımı sıkıyor bu konu