Huris53 bende 32. Hafta da basladı doktorum nidicart tablet önerdi kasılmayı önlüyor 5-6 gün kullandım iyi geldi. Bi süre sonra yine basladı doktorum yalancı sancı olabilir dedi stres yapmamakta da fayda var ne kadar cok üstüne düşersen o kadar agrı fazlalaşıyor suan 33+4 üz eskisi gibi olmuyor artık