Ben epilepsi hastası olduğum için mecbur yaptırdım çok şükür ikili tarama ve üçlü taramada bir sorun çıkmadı o yüzden dörtlü taramaya gerek kalmadı sıra detaylı ultrasonda işallah onda da birşey çıkmaz ben özel hastahaneye gidiyorum doktorum dediği birşey var bu tarama testleri olasılık içeriyor yani sonuç iyi de çıksa Allah vermesin kötü de çıksa ikisi de olasılık ihtimal yani eğer bir hastalığınız yoksa ikili taramada birşey çıkmadığı sürece üçlü dörtlüyü istek doğrultusunda yaptıramazsınız