Merhaba kizlar ben persembe 18.02.2021 günü 5.gün emriyosuyla taze transfer oldum ara ara kasiklarimda agri oluyor adet gelmeden önceki gibi agri normalmi bol bol dinleniyorim bi is yapmiyorum sadece arada bi yürüyorum evin icinde saglikli besleniyorum . 01.03.2021 kan vermeye gidecegim inshallah pozitif dir 😍🤲🏻🤲🏻