SeymaK Nisa Hastanesi Derya Kanza Gül’de normal doğum yapan var mı tecrübelerinizi paylaşır mısınız bi kere gittim ilgisini vs beğendim hastane küçük evet ama artık doktor ve doğum iyi olsun da yeter diyorum 🌸 bir de orada bebek yoğun bakımı var mı?
Gulsah91 SeymaK Aynı hastanede seymin hanıma gidiyorum hastaneden de memnunum doktordan da. doğum konusunda çok iyiler yenidoğan yoğun bakımı A blokta
Edm SeymaK benim dogumumu 2.5 sene önce o yaptırdı gayet iyi bir doktor bugun de yatısım yapılıyor suan 3. bebegim olucak bakalım asiye hanım giricek doguma
sugarfamily SeymaK benim arkadasim dogum yapti kasim ayinda suni sanci aldi ama sezaryene döndü fakat dogum da ve dogum sonrasında ki ilgisinden hic memnun degildi ben ayni hastanede necla hanima gidiyorum cok memnunum hastane de bebek yogun bakimi var
Goktug_duha SeymaK derya hoca cok iyi 10 gun oluyor dogum yapali doktor cok cok iyi ama hastane berbat odalar kucucuk ve bebek hemsireleri cok ilgisiz 10 sefer aramaniz lazimki gelsin baksinlar ben hemsire ve hastaneden memnun kalmadim acikcasi ama doktor cok iyi ona dicek tek sozum yok
Gulsah91 SeymaK var var endişelenmeyin çok iyi bir hastane belki lüks ve kocaman gösterişli görünmüyor ama ekipmanları çok iyi. benim akrabalarımdan üç kişi orda doğum yaptı hepsi çok memnun çıktı bana da güven verdi bu durum
Hellobaby2 Aaaa Derya hanımm benimde doktorumm😍💕 çok seviyorum çok ilgili alakalıdır. Benim doğumumu da o doktor yapacak inşaallah. Yapan kişilerle görüştüm ama çok memnunlar. Derya hocam zaten hep normal doğum taraftarıdır👍🏼
SeymaK Hellobaby2 benim de ilk hamileliğim oraya da ilk defa gittim tavsiye üzerine 32. Haftamda geçiş yaptım ilk izlenimde ilgisi konuşmasını beğendim inşallah bizler de memnun kalırız doğum sonrası da ☺️
SeymaK Hellobaby2 doğum mesai saatleri dışına gelirse derya hanım için ek ne kadar ücret ödeniyo biliyo musun acaba
SeymaK Edm aaa sağlıkla kucağınıza alın inşallahh Allahım kolaylık versin ☺️ Önceki derya hanımken şimdi neden asiye hanıma geçtiniz acaba
SeymaK Hellobaby2 benim aklımdaydı ama onu da unutmuşum sormayı hep aklımda bişeyler oluyo doktora gittiğimde unutuyorum 🙈 telefonda arar sorarım artık hastaneye
Hellobaby2 SeymaK bende öyleyim canım Vallahi😂🙈oyüzden aklıma soru geldikçe telefonuma yazıyorum not alıyorum☺️