Kızlar merhaba 21 haftalık kayıbım sonrası ikinci gebeliğim çok şükür şuan 10.haftadayız 15 gün önce kanamam oldu kanama alanı mevcut dediler progestan ve bir kez iğne yaptılar fitil olarak kullanıyoeum çok şükür kanamam yok ama kanama alanı mevcut hala ara sıra ağrılarım oluyor sizler neler yaptınız oksapar ve coraspirin kullanıyorum