41+2de dohurmustum oglumu bu erkekler gec geliyo galiba 2cm aciklikla 2 hafta gezdim 😁 doktor sen dogurursun 3 gune dedi ama nerde bakti dogmuyacak tam 41de yatis yapip suniyle dogum yapacaktimki o aksam kendi sancm basladi tabi ama ben 2 gun sanci cektikten sonra 41+2de gucagima aldim zor olmustu ama degmisti yavrum simdi 2.ye hamileyim 12 haftalik 6 yil aradan sonra yine ayni heyecan birazda korku devam 🙈