HicranKzn GamzeAlii öyle bir durumda bende normal yaptırmam. Zaten ikisinden de korkuyorum. İnşallah bizim için hayırlısı ne ise o olsun🙏🏼🌸
Arasinannesi 32+4 deyim 6 hafta önden gidiyor kafası ve kilosu da çok fazla. Doktor bana sezeryan demedi sen mi sezeryan olacaksın . Doktorun sezeryan kafalıysa sende istemiyorsan değiştir
Bas Aydaozk benim de ulturasyon kağıdında kafası, 33 haftalık yazıyodu ama ven 30 haftalık hamileyim doktor haftasıyla orantılı diyo ewe gelince ulrurasyon kagıdında fark ettim doktorunuz bi sıkıntı olur ditomu acaba
FeriDEniz Baharliva bizim de önde gidiyordu, sonraki kontrolde normale döndü. Değişebiliyor değerler haftadan haftaya.
Mry Nurceren gelecek hafta tahlil yapacak doktor endokrinde şimdi diyet yapıyorum eğer yine yüksek çıkarsa insülin başlıcam inş gerek kalmaz tabi