Cicekler Hamileliğimin başından bari akıntım vardı fakat 1-2 haftadır çok artı oturduğumda yatağı çok az ıslatacak kadar su renginde bazende beyaz bu kadar yoğun olması normal mi sizce 16+3 üm ama bazen suyum geliyor gibi hissediyorum
psychologist Ben günlük ped kullanıyorum ama bazen çamaşırım bile ıslanıyor 🤦🏼♀️ 15+2 yım bende . Herkeste böyle mi cok akinti oluyor acaba ?