Rumy aynısını ben de yaşıyorum. Son günlerde baktım ki her günüm ağlamakla geçiyor, dedim böyle olmaz her şey yolunda gittiği halde kendimi böyle üzerek zarar vereceğim. Artık çok düşünmüyorum, 2 gündür toparladım kendimi ama sürekli dinleniyorum ve kendimi yormuyorum. Tedbir ve tevekkül elden başka bir şey gelmez o yüzden kafamızda kötü şeyleri kurup kendimizi üzmememiz lazım.