merhabalar kızlar 37+5 günlük hamileyim adet ağrım gibi ağrım oluyor ve belime vuruyor ağrısı ama düzenli değil 5-10 dk değil örneğin sabahtan 14.43 e kadar 3-4 kere oldu ve bu ağrının sonunda kasılmam oluyor bebeğimin hareketlerinde de bugün azalma var normal mi haftasına göre yoksa doktoruma haber vermeli miyim