_sumeyyebedir7_ Sabahtan beri karnım alt tarafı bütün kasıklarıma agrı giriyor çıkıyor acile gitsem mi bilemedim yalancı sancı diyorlar bazıları korktum tecrübeli olanlar yardımınıza ihtiyacım var 😔
MeliSeliMelih _sumeyyebedir7_ bende 28.haftamdayım bende de oluodu meğer idrar yolu enfeksiyonu olmuşum antibiyotik başlattı doktorum… enfeksiyonda ağrı yapıomuş isterseniz bi idrar tahlili verin… enfeksiyon erken doğuma sebep oluyormuş tedavi edilmezse…
Esosun _sumeyyebedir7_ idrar yolu enfeksiyonudur idrar tahlili ver mutlaka antibiyotik kullanman gerekebilir. Antibiyotik diye de sakın kullanmamaızlık etme enfeksiyonun ilerlemesi erken doğuma sebep olabiliyor. Ben 3 kez kullandım çok şikir bebeğim de ben de iyiyiz❤️
_sumeyyebedir7_ MeliSeliMelih geçen hafta bitti antibiyotik kullandım yoğun idrar yolu demişti doktorum tekrar yapıldı bitti demişti tekrarlamış olamaz diye düşündüm
MeliSeliMelih _sumeyyebedir7_ benim başından beri tekrarlıyo malesef hep tek kullanımlık doz veriyodu bu sefer antibiyotik verdi… 11.haftadan beri yaşıyorum enfeksiyonu malesef
MeliSeliMelih _sumeyyebedir7_ hatta dün akşam nst ye bile bağladı ne olur ne olmaz diyerek Allahtan sancı fln çıkmadı benimde kasığıma vuruo ağrı
_sumeyyebedir7_ MeliSeliMelih benimde tekrarlıyor en son kan çıktı protein çıktı yüksek iltihap vardı 2 tane toz 1 kutu antibiyotik bitirdim tahlil verdim temizdi hersey sabahtan beri ayağımda da kramp var arada geliyor gidiyor evin içinde yürüyorum geçer diye
_sumeyyebedir7_ Esosun inşallah öyledir 1 hafta önce bitti antibiyotik tekrar vereyim tahlil o zaman varsa kullanmam lazım