Fatma2277 Havva1995 gidilebilir mi bilmiyorum fakat hamilelik döneminde hormonlar çok değiştiği için faydasız olacağını söylüyorlardı. Bende lazere gitmeyi düşünmüştüm kuaförüm gebelikten sonra gel simdi yapsak doğumdan sonra yine çıkar demişti
Nslhnkr Havva1995 yok gidilmez zaten hormonlardan kaynaklı cildinizde tüy kıl vs cıkacak. Zaten bebege de zararı varmıs Allah korusun
Esmanindunyasi Havva1995 gidemez gitsen bile etki etmez bos yere para verirsin ostorojen hormonu direkt kil kokleri ile alakali bir hormon bu yuzden sac dokulmesi durur ve yapilan diger mudaheleler etki etmez
Havva1995 Fatma2277 hmm anladım benm kontrol vardı da hamile olunca gidemedim o yüzden sormuştum giden varmı ki
Esosun Havva1995 gidersin bebeğe zararı yok ama temiz olayım diye gidersin hamilelikte kıl tüy artabilir hormonlardan dolayı. Birde acıdan kasılman olabilir o yüzden genelde traşlama önerilir