senanur sorun teşkil etmiyor da ne demek ? Tabiki sorun. Hemde çok büyük bir sorun. Sigara yüzünden bebeğinizin gelişimi gerilik gösteriyor, kordondan giden kan akışı azalıyor ve ona yetmiyor, plasentanızda ultrasonda bile görebileceğiniz beyazlıklar( deformasyon) oluşuyor, ciğer gelişimini aşırı olumsuz etkiliyor, kanınızın taşıdığı oksijen ve besinlerin değerini düşürüyor, siz yeterli oksijen ve nefes alamıyorsunuz.... daha sayayım mı allah aşkına bilmiyorsunuz sanki . Yanisi sorun efendim hemde çok büyük sorun. İçiyorsunuz kendinize ve kendi bebeğinize ediyorsunuz birşey diyemem ama sorun olmaz diyemezsiniz ! Doktorlar gebesinden bırakamam, içmem lazım gibi cevaplar alınca iç o zaman napayım diyor. Zararı olmadığından değil yani . Şimdi başlarsınız sigara içmediğinden böyle konusuyorsun falan diye. Bende hamileliğimin 7. Haftasına kadar içtim. İlk 5 hafta bilmiyordum yani 2 hafta bırakamamış biri olarak söylüyorum bunları. 30 haftalık hamileyim hala her gün her saat canı sigara isteyen ama asla içmeyen biri olarak söylüyorum. Kolay değil evet ama bebeğin için yapman gereken birşey. Bebeğine başka şans bırakmıyorsun. Bu yüzden bu konuda birşey olmazcılara çok karşıyım. Örnek verenlerede. Yaa bilmem kim hamileliğinde içti çocukları taş gibi sakat falanda değil. Öyle olmuyor işte. Benim annemde bana hamileyken içmiş tek tük. Doğduğumda sıkıntı yokmuş ama gel gör ki 6 yaşından beri kronik astım bronşit, bahar alerjisi, nefes darlığı çekiyorum. Birşey olmaz doğdu bişeyi yok aman iyi gözüyle bakmayın.