likapaa53 Merhaba hanımlar bugün 40+0 olduk dün akşamdan itibaren belimde ve kasıklarımda inceden regl ağrısı gibi ağrılar var az öncede sümüğümsü jel kıvamında ama sarı gibi bir akıntı geldi sizce nişan olabilir mi?🙈
Fatma2277 likapaa53 daha yaşamadım fakat burada okuduklarıma göre nişan olma oranı çok yüksek. Herkes nisanı bu tarz anlatıyordu
YaseminBatrk likapaa53 bence o normal bir akıntı olabilir , çünkü nişan biraz daha pembemsi oluyor diye biliyorum yani şuan benimde mesela sarı akıntı geliyor arada ama afedersin ilişki sonrası genelde . Kızım da nişan pembe renginde gelmişti .
diyhomelif likapaa53 Merhaba, bende 37deyim iki gün önce geldi doktorum nişan dedi pembelik de vardı 🤗 doğum kanalına da inmiş ama iki gün oldu sancı, su patlama olmadı sizde bir yazın isterseniz doktorunuza
Ozlemtuncay Canım bende de şeffaf renkte sümüksü geldi doktorum nişan olabilir dedi ama 1 hafta oldu hala bebekte tık yok bence pembemsi olması gerekiyor
likapaa53 YaseminBatrk araştırdığımda beyaz ve sarı renktede olabiliyomuş ama bakalım nişan zaten çok belirleyici değil önemli olan sancıların gelmesi☺️
YaseminBatrk likapaa53 ben ilk defa duydum nişan kırmızı pembe okur diye biliyordum . o zaman öyle olabilir yalnış bilgi vermeyeyim ben.
likapaa53 diyhomelif Ben devlete gidiyorum malasef doktoruma ulaşmam zor şuan haftasonu olduğu için 🙈 hafif kasık altımda regl ağrılarım var belimde bakalım neler olucak beklemeye devam☺️🙈