Merhaba arkadaşlar. Size bir şey danışmak istiyorum. 12 haftalık gebeyim herhangibir sorun yok. Fakat Dünden bu yana mide kasıntısı ve bulantısı var ayrıca bugün de sabahtan devam etti. Hiç bir şey yiyemiyorum bir kaç lokma yedim ve çıkardım aslında bir kaç gündür stres yaşıyorum 😔😔sizce bir sorun mu vardır.