basakhanim Sezaryen sonrası ilk gün içinde yeterli miktarda sütü olan oluyor mu? Ya da en geç ertesi gün gelir mi?ilk bebeğinizde ve çevrenizdekilerden duyduğunuz kadarıyla süreç nasıl oldu? En iyi yenidoğan maması nedir?
BurcuP basakhanim ilk gün birkaç damla geldi ikinci gün yemek de yemeye başlamamla arttı hastaneden eve gelip de duşa girip sıcak su tutunca üstüne şakır şakır akmaya başlamıştı. Ama hastanede ilk gece mama takviyesi yaptık şırıngayla verin sarılık olmasın bebek . Merak etmeyin ilk gün olmazsa bile sonrasında mutlaka geliyor .
Hafsa3734 basakhanim Canım sıcak kompres yapabilirsin eve gelincede ameliyat yerini streclle sarip ilık duşa girince geliyor genelde benim ilk gün yoktu ama 3.gun artık normal geliyordu mamaya kendini odaklama tabiki sarılık falan olmasın gelmezse de sma güzel mama ben hiç kullanmadim çok şükür almadım bile emzirme odaklı ol ilk önceliğin anne sutu olsun