Alyaseda 35 de sancilarm basladi ilaclarla 37 ye geldk dun biraktm ilacları benimde tam yuksek miktarda en ust duzeyde sancım var dün sabahtan beri sabah bakildgnda aciklik ckmadi gece tekrr gttik yne en ust duzeyde sancilarm var 1.5 cmde ackligim oldugu solendi evime geldim geri bende de ne nisan gelmesi var nede su acıklıgım ne alemde bilmiyrm bende bunlarımı uygulasm ki evde 🙈