Roj123 üst üste iki kaybım var . Deli gibi bulantılar yaşamıştım kusmalar tiksinmeler aklınıza gelecek her belirti . İlkinin kalbini hiç duyamadık ikincisi de 10 haftalıkken kalbi durmuş karnımda . Demem o ki 36 haftalık hamileyim şuan tek bir belirti yaşamadım ne kusma ne bulantı ne ağrı hiçbirşey . Yani gebeliğinizin sağlıklı olup olmayacağını belirtiye asla bağlamayın