Merhaba arkadaşlar, 35 haftalık hamileyim ve bacak ağrısı beni çok zorluyor, süt içiyorum, d vitamini aliyorum ama faydası yok gibi. Ne önerirsiniz? Bir de ilk dogumumdan sonra toparlanmam 5ayi almıştı nerdeyse acaba multivitamin kullanmadığım için olabilir mi? Bu doğumdan sonra kendimi enerjik hissetmek istiyorum ne yapmami önerirsiniz