mavsnz38_ husne bostan 2 kere muayenesine gittim surekli telefonla gorusmekte ustelik riskli bi gebeligim varmis ama bna normal dedi baska doktorlar ilk muayenede riskli olduğunu soyledi. arkadasimda muayene oldu düşük yaptigini anlamadi belki igne ile kurtarabilecekken bebekten olduk…
Zuleyha hanim ise kardesim ve eltisi birde arkadasim 3 u de sorunlu bi sezeryan gecirdi kardesim yogunbakimda yatti eltisi 8 de girdigi sezeryandan aksam 6 da cikti arkadasimda ayni sekilde 2 sene oldu kardesimde eltiside arkadasimda. 2 senedir hala dikis yerlerinden akinti ve pis koku gelmesinden yakiniyor.Korkutmak istemem ama bnde saglik personeliyim 11+4 hamileyim iyi denilen tüm doktorlara gittim tek memnun kaldigim hüma cahit bey acibadem gokalp oner OZEL ISTEMEM DERSENDE FAKULTEDE murat madendag