elifd21 benim doktorum normal doğum yanlısı. Ben hep sezeryan istiyodum normal doğumdan çok korkuyodum bi muayenede doktorun ağzını aradım. Anne sezeryan olmak isterse falan dememle doktor anne isteğiyle sezeryan yasaklandı dedi. Sonrasında araştırdım evet böyle bir olay var ama özeller genelde kılıfına uydurup (doğum korkusu bile bir sebep) sezeryan yapabiliyormuş. Doktorla ters düşmemek için bir şey demedim o gün çok üzüldüm ama sonrasında normal doğuma ısındım(sonuçta sağlıklı olan o) şimdi 28 haftalığız ve normal doğum istiyorum ama sezeryan derlerse de güle oynaya olurum 😊