Ygmr89 ben ilk hamileliğimde sadece vazelin kullandım ve düzensiz kullandım. Kaçıncı haftada başladım hatırlamıyorum ama Geç başladım karnım gerilmeye başladığında. Doktorum nemli olması yeterli demişti çatlamaması için. Hangi krem olduğu önemli değil. Bol su için ve nemli tutun. Normal nemlendirici bile olabilir. Ama vazelin daha uzun süre nemli tutuyo. Şimdi 33 haftalığım evde elime ne geçerse onu kullanıyorum ve yine düzensiz. Çatlağım olmadı şükür.