Ipekyuksel Yarın kese oluşumu için kontrolümüz var sizden ricam Dua edin gözüksün bebeğim ve kesesi 😍😇
Meltem Kızlar ağrı olması cok cok normal bebeğiniz tutunuyor büyüyor ve rahim bebeği kabulleniyor😍Benimde oyleydi şimdi 20 haftalık olduk hiç korkmayın🤰🏻
Ipekyuksel merveeed 5+5 de felan giderseniz kesin görünür 😇 daha erken gitmeyin siz yorulursunuz🙂 şimdiden huzel haberler alırsınız inş