Fatmaavcikara Bence yapıp yaptırma konusunda pek bişey demek istemiyorum kuzum ama ekstra yaptıkları bişey yok bebeğe. Normal ultrasonda bakıyorlar. Hem sende görmüş oluyorsun, bı ihtimal varsa cinsiyetini de öğreniyorsun. Ben doktoruma sorduğum da yaptırmak zorunda değilsin bebeğin bı hastalığı olup olmaması durumunu, gerekirse aldırma imkanı olacağını söyledi. Her ne olursa olsun onu bana Rabbim vermiş hastada olsa asla aldırmazdım. Hem ense kalınlığını hem suyunu kontrol ediyorlar alınan kanla da bebekte bı hastalık var mı diye bakıyorlar. Şükür bizimkisi de temiz çıktı.Bence yaptırıp yaptırmamak tamamen kişinin kendisine kalmış ama korkulacak bişey yok. Biz yaptığımız da cinsiyetini de öğrendik ♥️🌼