eminenura Kızlar bebek arabası bakıyordum ama çok uygun fiyatlı bir ürün buldum. Kullanan varsa yazabilir mi acaba? Bir de bebek arabası çok önemli mi yani öyle çok yüksek fiyatlar verilmeli mi sizce? Annem daha iyilerine bak ben alacağım diyor ısrarla ama ben de böyle çok para harcamayı seven biri değilim gözüm dönüp dolaşıp bunu buluyor😂 siz de bakabilir misiniz https://ty.gl/jqmckdd
Su123 eminenura aşkım aynısından aldım😂😂 çok kaliteli çok güzel duruyor pahalı akmaya gerek yok bence ben hepsi buradalar aldım ama
eminenura Su123 aşırı sevindim hemen veriyorum sipariş🥰 merak edenler olmuş kuzum fotoğraf yükleyebiliyorsan yükler misin ben beceremiyorum bir türlüü
fatmamusa-28 Su123 pusetin oto koltuğu uyumu var mı canım bende bundan almayı düşünüyorum sürekli kullanacağım bişey değil çok para vermeye gerek görmüyorum en çok merak ettiğim o
eminenura Sarslandas SB_ ay fotoğraf atmayı da bilmiyorum ki😂 açabilen biri fotoğraf atabilir mi acaba
eminenura fatmamusa-28 kuzum sanırım yok ya.. çünkü oto koltukları başlı başına aşırı pahalı oluyor bence bunda yoktur ama bakayım detaylarını okuyayım ayrıntılı
SB_ Balarisi23 yok buda açılmıyor bende mi sorun var acaba 😓 ürün ismi verirseniz ben bulurum belki internetten
fatmamusa-28 eminenura evet yaa aşırı pahalılar bunları almışken bi de oto koltuğu almak gerekmesin istiyorum canım teşekkür ederim
SB_ Fiyatı çok iyi ama sanki bunda birşey var 🤔 birde yeni doğan için pek uygun görünmüyor tamamen düz yatma pozisyonu yok gibi sanki
eminenura SB_ kuzum farklı görsellerde gösterilmiş, tam yatma pozisyonu da var. Puset de içine oturuyor zaten ilk zamanlarda pusete koyup puseti içine koyuyorsun diye biliyorum ben. Bakalım sipariş verdim geldi, yorumlarımı yazarım🥰
SB_ eminenura kesinlikle yorumunu bekliyorum canım Annem sadece demişti hep pusette gezdirmek iyi degil sırtı için diye bu yüzden tam dümdüz yatanlardan bak dedi mesela travel sistem