mercimeginanne Sosteacher_ benim iç çamaşırımı bırak şortum bile ıslanırdı ama gebe kalmak için kullanmıştım ben. 3 yıl kullandım 3 yılda hep ıslandı hiç ıslanmamazlık yapmadı. Korkmayın ilacın etkisi ama gene de doktorunuza söyleyin gebesiniz vebal almak istemem
nisan-23 Zehra0407 bende gece yatarken 2 tane alıyordum sabah kalktığımda beyaz kalıntılar geliyordu çamaşırıma benmi beceremiyorum diye düşündum hatta
acelya06 Bana da doktor daha dün kasılmalardan dolayı verdi ama gece yatmadan iki tane dedi iki tane aynı anda olması biraz zor olacak. Bu şekilde kullanan var mı?
afrasil Zehra0407 enfeksiyon falan mi var acaba veya o fitil eriyince bi tuhaflik oluyor oda olabilir gece bi bakaym dikkat etmedim hic
-sevgikelebegi12 afrasil herkes sabah aksam kullanıyo bi ben gece kullanyorum o doktorumuda sevmedm ilgisiz bende mi sabah aksam kullansam
afrasil -sevgikelebegi12 sana bunu neye göre verdi peki ? . Benim sabah 1 akşam 1 . İnternet te sabah 1 akşam 2 yazıyor hatta prospektüsünde
-sevgikelebegi12 afrasil evet ya okudum şimdi sabahta diyo. İlk aşılamam tutunamamıştı etkisi olurmu acaba onunla
afrasil -sevgikelebegi12 bilmiyorum ki canım ne desem yalan olur benim progesteron seviyesi 7 çıktı bunu verdi
merweeilbey1 Zehra0407 hamile değilsen ndn verdi doktorun anlamadım o bebeğin düşmemesi için kullanılıyor
Cambardak Zehra0407 evet o süreçleri geçtik çok şükür ama geri geliyor çamaşırına günlük ped yada peçete ile koruma sağlayabilirsin. Malesef geri akıyor
SultannnnnnN Cambardak bende ped koycam 😏evet akiyorrr neden acaba pecete koyuyordum bennnnnn daha ben atlatamadim dua edin 😏
SultannnnnnN mercimeginanne aynenn ya cok batiyooo neden acaba koyuyoruzz ama ise yariyordur insallah 😏
Cambardak SultannnnnnN Hepimiz aynı durumdayız ilacın özelliği o yani endişe yapmayın geçecek inş . Allah yardımcımız olsun inş