Yavaş yapın , kendinizi kötü hissettiğinizde bırakın. Sağolsun eşim evde yardımcı oluyor ama ben sırf hareket olsun diye işlermi kendim yapmaya çalışıyorum. Cam da sildim, süpürge de yapıyorum. Spor da yapmaya çalışıyorum . Ama nefesimi kontrol ediyorum. Yorulunca uzanıyorum . 13. Haftaya kadar süpürge falan yapmadım pek. Ama şimdi yapıyorum