2 ay önce doğum yaptım. İlk gebeliğim. Çevremde doğum yapan kimse yoktu ve aşırı aşırı tecrübesizdim. Ne alacağımı bilmediğimden her şeyi aldım. Benim gibi olanlara tavsiyem, ağız bezini bol bol alın. O kadar lazım oluyor ki. İlk aylarda bebeklerde reflü oluyor. Ağzından sürekli çıkarıyor. Ağız bezi hayat kurtardı. Şu an evimde tam 80 tane ağız bezi var 😃 Reflü yatağı aşırı işime yaradı. Emdikten sonra reflü yatağı sayesinde yedikleri ağzına gelmiyor. Kafası yukarda kalıyor. Bol bol zıbın!!! Eğer her gün makine çalıştırmak istemiyorsanız bi 10 tane zıbınınız olsun. Üzeri batıyor ıslanıyor. Hele şimdi kış ayındayız. Yaz olsa çok takmam ama kışın üşütür diye hep değiştiriyorum. Benden size tavsiye olsun 😊😊😊