Nilasyamom Kızlar merhaba dün sabah bacağımdan iğne yaptım. Morarmıştı zaten içten şişti biraz soğuk kompres yaptım fakat dünden beri uyuşma var bacağımda korkuyorum. Bunu yaşayan var mı
Elbet-birgun-kavusacagiz Nilasyamom tam nerden vurdun canm kapa ettinmi damara falan mi geldiki. Karindan yapmak daha iyi aslinda ama doktorunu bi bilgilendir canim
Homeless20 Nilasyamom 37+2 yim en başından beri göbekten yapıyorum canım bence göbek daha kolay. Bacaktan hiç yapmadım bilmiyorum sorunun cevabını üstte kalsın diye yazıyorum
Arwen21 Nilasyamom bende göbekten yapıyorum ama hepsi morardı Dr bu ilaç yapar dedi bu da biraz insanın vücuduna bağlı bazılarında hiç bişey olmuyor şahit oldum buna
Anestezist Nilasyamom muhtemelen küçük sinirlere denk gelmiştir oda uyuşma yapar..bacağını oynatıyısan sorun yok.
Nilasyamom Elbet-birgun-kavusacagiz doktorumun gösterdiği üst bacak bölgesindeki Ete yaptım normalde de yapıyordum morarıp sonra düzeliyordu. 21 haftalık olduğu için korkuyorum artık karından yapmaya. İnşallah bişey olmaz ya
Nilasyamom Homeless20 peki karın sertleştiğinde sorun olmuyor mu ben ondan bacaktan yapıyordum artık 😭
Ozge2805 Arwen21 eğer göbeği vurduktan sonra ovulursa morarıyor ilacın kullanım klavuzundada yazıyor 🙈 ben vururken ovaladıgım için morardı tek bir yer ama normalde pek morarmıyor bazen göbekten bazen koldan yapıyorum
Nilasyamom Arwen21 zor gerçekten. Proluton da çok acıtıyor yağlı olduğu için. İlk 12 hafta bende neredeyse 2 günde bir vurduruyordum. Allahım çabamızı görsün sağlıkla evladımızı kucağımıza almak nasip etsin inşallah ☺️🤲🌸
Arwen21 Ozge2805 hiç ovalamadım zaten çok acıyor dokunmuyorum bile ama abartısız karnım da yer arıyorum nereye vursam acaba çünkü her yer morarmış 🙈
Razz7020 Nilasyamom canım oluyor genelde yine de doktoruna da danış yanlış bilgi olmasın. Benim tenim çok hassas göbeğimde yer kalmadı morluktan koluma geçtim bugün çok uyuştu mesela kolum biraz uzandım geçti. Ne yaparsam yapayım morluk oluyor bepanten süreceğim birde morluk için.
Nilasyamom Razz7020 ben de hareket ettim yürüdüm biraz hafifledi. Morluk zaten Allah’ın emri , doğru yapsan da morarıyor . İğnenin içeriği ile alakalı bence
Nilasyamom 010604 Suzii-90 kızlar hep göbekten yapıyordum ama karın biraz büyüdü falan diye bacağa geçtim. Karından devam ederim artık yoksa bacağımdan olcam korkuyorum 😅
010604 Bende 33. Haftanın içindeyim en başından beri göbekten vuruyorum.. Morluk Bi oluyor Bi olmuyor. Kol bacak denemedim ama göbekten De acımıyor çoğu zaman yağlı kısım oldugu için. En garanti göbek bnce kendinizi oraya alıştırın derim.