[silindi] esra572 henüz yumurtlama yok testlere devam edin ve doğru uyguladinizindan emin olun ben ilk ovulasyon testi denemem de hamile kaldım çok şükür 🤲 darısı başına
Shylaaa esra572  canım benim de innovita böyle olması gerek bak
afrasil esra572 canım test bozuk sana demiştim ama inanmak istemedin . Yumurtlama yok bu testlerde ve eski testler . Ayni ayda ayni durumu yaşadık ben ikna oldum ama sen ikna olamadın 😁
afrasil sehrengiz_8 siz yeni aldysanz bozuk degildir bizimkiler eski testler eski model zaten çizgiler den de anlaşılıyor ben bir bayandan almıştım satış yapan sayfadan değil , pisman oldum .
sehrengiz_8 afrasil bende bir bayandan aldım maalesef ondan dolayı tereddüt içinde kaldım sayfası nerede kaldı
afrasil sehrengiz_8 yani satışını yapan değilde elinde fazlası kalan birinden mi aldn zaten belli oluyor bozuk olunca veya eski model olunca . Resim atın bakalm isterseniz
pikachuu Ben de ovulasyonla hamile kaldim ama kaset test benimkisi. Bir gebenin gunlugu sayfasindan aldm ben