Hanimlaaarrr tünaaydiiinnn, lafı uzatmayayım biz oturduğumuz evi tuttuğumuz da çocuk odasının rengi maviydi inşa edilirken maviye boyamışlar. Ee benim de şimdi bebişim kız olacak duvarı ortak bi renge mi boyatsam mesela fil dişi gibi yoksa öylece kalsa mi bilemedim sizce ne yapmalıyım (bu evde kaç sene duracağımız belli değil suanlik 1 sene daha burdayiz gibi duruyor)🙆♀️🙏😊