Guneyinannesi1 evet haklısın ama o gün ben ve bir gelin daha vardı ekipten de 3 kişi vardı konu açılmışken söylemek istediğim bir şey var içimde kaldı hep işlerine saygım var makyaj türban çok güzel di fakat çok resmîlerdi ve o gün hastanede randevuları varmış benim çıkış saatimi söylediler bizde ona göre kendimizi ayarladık fakat işlem çabuk bitti sürekli eşimin gelip almasını istediler eşim doğru düzgün hazırlanamadı fotoğrafçıylada o şekil anlaştık bu yüzden onlarda acele ettirmek zorunda kaldık ve ücreti elden istediler ben havale dedim kabul etmediler ilk başta eşim ATM ye giderken kabul ettiler eşim çok sinir olmuştu kapıyı tam açmamışlardı yani bu şekil eşim her konu olduğunda sinirleniyor ben buralı değil Hatay lıyım işleri çok güzel beğendiğim için tercih ettim fakat böyle bir muamele için tercih etmezdim. Pelitlibağda oturuyorum