Dilara0 olucak olsa doktor istemez .rahat ol. kendini korkutma.kanama olur diyen var gerçekten insanları korktuyorlar. Ikidir alttan oluyorum üstten göremiyor idrara sıkışık gidemiyorum maaalesef ve altan bakmak isiyor bende okeyliyorum 😊 üstten görünmeyen kese de bebeği alttan görmüştük kafan rahat olur göremedim duyamadım diye sıkıntın olmaz.